Cykelmaffia

Hejsan!
Idag var det onsdag..(?)
Jag hade tråkigt hela dagen! Det finns inget bra på teve och inget på datan och så var det tråkigt ute. Men sen chattade jag o Vilma  på msn och bestämde att vi skulle köra cykelmaffia. På vägen mellan skolan och mitt hus, mötte jag en traktor som spruta vatten..? Jag ba okej.. Sen mötte jag vilma och vi börja cyckla. Sen kom det en till traktor som vi rejsade ifrån. Men sen svängde den in på cykelvägen som vi var på, vi fick panik och skrek som ett par psykotanter. På vägen mot bryggan ringde Ida Vilma o frågade om hon kunde cykla med oss o det gick. Så efter ett tag kom Ida också enr till bryggan, o vi hade ett litet''vattenkrig''. Sen skulle vi till Ica och då ringde Holly och Vilmas mamma. Vilmas mama påminde vilma om att hämta Linneá så jag hängde med. Sen blev klockan kvart över fyra och jag skulle vara hemma halv fem så jag orkade inte cykla till ica sen.


Konstigt inlägg, jag vet.



Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback