Idag! :D

Hello, bloggläsare!
Idag var det fredag - Skönt! Vilken stressig vecka det har vart :O
Utedag och Music award.. Det är ändå ganska skönt att det är över. Och idag vare ju påskbord, Mums filibabba!
Blev överlycklig när det fanns jansons frestelse, jag hade tjatat om det hela dan o det märkte Vilma ;)
Ibland börjar man ju undra lite smått; Vad har dom haft i dendär påskmusten? Vi fick för oss att börja sjunga snapsvisor.. Vilma kunde en bra som hennes Farmor lärde henne :D Jag kan lägga in texten i slutet av inlägget om jag kommer ihåg o.O
Och imorse på Arbetspasset kom Thomas med sin lilla unde, Malte. Han var så söööt :3 (Asså malte o.O)
Men Holly och Vilma såg han inte så vi gick ut i koridoren och då var dom påväg ut i dörren.
- Undra vem hon som går med Thomas är? Säger holly.
-Det är säkert Joel!!!! Säger jag o tror jag e smart.
hVilma och Holly började asgarva och jag fattade inte varför förens dom sa att det var hans fru xD
FÖRLÅT THOMAS FRU!!!
På vägen till idrotten sjöng vi en egenkomponerad snapsvisa typ..
LÄSKEN I MAGEN SNURRAR RUNT, RUNT, RUNT,
RUNT, RUNT, RUNT, RUNT, RUNT LÄSKEN I MAGEN SNURRAR RUNT, RUNT, RUNT
GENOM HELA MAGEEEEN.

Haha, jag tänker dock inte berätta vad vi skojade om i omklädningsrummet ;)
Och när vi skulle in till själva jumpan gick vi turktåg och sjöng MALAHAMBRAH!


Snapsvisan vilma lärde mig:
Jag önskar att jag hade en nubbe i halsen så jag kunde dra snapsen upp o ner, upp o ner :D

Vilmas blogg: www.photofreaket.blogg.se
Hollys blogg: www.denrosapantern.blogg.se


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback