Mustachkampen

Hej.
Jag har startat nån slags grej som jag hade lust att göra. Starta en Mustachkamp. Det är ingen välgörenhetsgrej om ni trodde det.. Nejnej, det är att man ska sitta en minut varje dag Och försöka pressa fram en mustach. Haha, FÖRLÅT men jag är med.
Regler:
Om ni har en blogg, ta ett kort på dig med en mustach i ansiktet eller med en mustach i bilden. Om du inte får lägga ut en bild på dig eller om din kamera är trasig kan du lägga ut en bild på en mustach. Ovanför bilden skriver du:
Mustachkampen. Varje dag i en vecka ska jag sitta i en minut och försöka pressa fram en mustach, och jag ska LYCKAS!

Så det blir såhär:




Mustachkampen.
Varje dag nästa vecka ska jag sitta i en minut och försöka pressa fram en mustach, och jag ska LYCKAS!"
.





----------------------------------------------------------------------------------











Hahahaha, förlåt, jag hade inget vettigt att göra.. xD



Kommentarer från er:
:
» Idis

Haha hanna

2011-04-19 // 09:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback