Shoppa

Hello.
Asså förut var jag så stolt över att jag liksom vaknade klockan nio medans ni andra vaknade när det var dags för lunch. Men nu sov jag tills jag o mamma skulle till stan :S
Jag fick typ tio minuter på mig att göra mig iordning - No can do. En halvtimma senare Rullade vi mot stan. Men självklart måste nåt strula. Det började lukta bränt gummi i hela bilen och mamma ba:
-Jag tror det är nån som grillar
- Nej det är ju bilen o.O
Sen började den låta liksom.. Rweeh, Rweeh.. :O
Jag satt hela vägen och bad föör att överleva med våran renualt. Nej men iaf, jag behövde en jacka SO BAD så vi sprang runt på olika affärer, typ vero moda. Där hittade jag en jacka som var skitsnygg, men den fanns ju bara i medium o.O
Men den var såå snygg! Jag prova den ändå för den kan ju ha varit liten i storleken? NEJ DET VAR DEN INTE.
Men andra ord så köptes den inte. Sen drattade vi in på H&M och där plockade jag på mig jackor som en galning!
AWWH det finns så mycket fint därinne på ungdomasvdelningen! Sen gick jag för att prova min bunt med jackor, och det var typ en mils kö. Och i det lilla ''båset'' där dom delar ut typ miniskyltar med siffor så står det en unge o gråter, och hon som delar skyltar står ju o hjälper stackarn. Och dom frågar liksom; Vad heter du? Och han ba: Rymma, Rymma. Och då ropar dom ut i högtalarn: Kan mamman till Rymma komma til provrummet, mamman till rymma. Dom ropar det ett par nången med ingen kommer så dom frågar ungen igen; Vad heter du? Och det ända han säger är rymma. Men sen efter ett tag säger han Ahmed. Då ropar dom det i högtalarna och då kommer mamman efter tre sekunder typ. Han ville visst bara rymma för att han var rädd och visste inte vart han var :O
Jag höll på o börja grina för jag gör det alltid när nån annan gör det! Men ni vet, Mascara, MAN FÅR INTE GRINA. Sen hittade jag min match made in heaven ! EN jacka.. HALLELUJAH! Den var asasnygg om jag får säga det själv ^^ Fast den var för lång.. Men som tur är vet mamma hur man syr så vi ska lägga upp den. Och sen helt hög på digestive och vitaminvatten råkar jag lägga min choklad under skrivbordslampan så det blidde en liiiten brun fläck.. Jag får vänta tills det har stelnat och sen försöka pilla bort det..
FÖresten, jag har hittat en ny drog; Vitaminvatten.. Seriöst jag kan inte leva utan :0
Fläder/lemonad wohoo!
Sen åt vi på Macdonalds, DONKEN FTW! Och vi satt likson i en soffa, med en jobbig kinesunge bakom. Och man var FETT irriterande seriöst han peta på mitt hår. Ingen rör mitt hår. Nej men seröst han var fett dryg. Och han tappade liksom sin ballonpinne utan ballong under vårt bord. Och jag tänkte liksom: Näe, nu får han ta och vänta tills vi har gått med o hämta den. Så jag sa inget :O
Evil.
Och föresten, är det nån som vet hur man liksom lägger in videoklipp som ett inlägg? Om ni berättar lovar jag på hederssord att ni ska få ett hemmagjort macramé armband! Fast ni måste påminna mig annars glömmerr jag ^^

Wuhuu nu var jag riktigt duktig med mitt långa inlägg som jag inte kommer läsa igenom för jag är lat.'
Föresten, för att göra inlägget liite jättelångare får ni några bilder från praoen hos pappa!
Och jag måste säga att dom verkligen är råseriösa.














Så.. Mobba mig inte om man inte förstår ett jota om vad jag nyss har skrivit, men jag orkar inte läsa igenom texten.. OOh bad blogger..




Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback