Vet ingen? :O

Ingen som vet hur man fixar in videoklipp i ett inlägg? Ni får ju ett hemgjort macraméarmband ju >.<
Im so desperate.. Well, Well. Idag hade vi elevensval. Sanna och jag hade bild.. Där var det valfritt.. Men vadå valfritt?! Det fanns inget och göra typ.., men sen målade sanna och jag på varsin plattplanka.. o.O
Min såg ut som värsta Hello Kitty wannaben.. Sannas blev gullig :3
Åkte in till stan och vaccinerade mig för tredje gången mot nån slags fästingsjukdom..(Wtf?)
Det gör ju fett ont, alla säger att det inte känns som ett myggbett ens, men THATS A LIE!
Det gör ondare efter att en bror har slått på plåstret hundra ggr efteråt.
Har inget mera att skriva om för jag är tråkig.. :S





Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback