Happy birthday!

Jag hade tänkt o börja detta inlägg med o säga, GRATTIS VILMA!!!
Grattis, grattis, GRATTIS! Denhär dagen för 12 år sen föddes en liten flicka som senare skulle bli en av mina bästa vänner. Grattiiiiiiiiiiis!!!
Idag var mamma och jag på ballerina-sko-jakt. Jag behöver somarskor, även fast sommar'n inte har börjat än. Jag hittar inga! Jag är nog alldeles för kräsen ..  Till slut gav jag upp, för nu fick jag för mig att jag  skulle jag ha nån t-shirt. Jag gick in på H&M, och dom har ju dendär underbara ungdomsavdelningen också. Love it! Seriöst, jag plockade på mig säkert 15 tröjor, Och nu överdriver jag inte ens! Men sen i slutet blev det två stycken lyckliga vinnare som fick följa med mig hem.
OJuste, jag är ju medlem på youtube, right?
Det går skitbra! JAg börjar bli lite smart här; Ni vet ju Rebecca Black som sjunger låten friday. Alla hatar ju typ den låten? Och alla som hatar den har ju tittat? Och alla som har tittat är SUPERMÅNGA. Så, jag tänkte: Woaw, om jag lägger ut den, borde inte jag också få massa som kollar?
Jorå, Jag la ut den förra veckan och har 48 visningar. Det är ganska bra! Den har snart gått om en av mina andra videos som jag la ut för ett par månader sen. Fast, tar man en låt som typ alla hatar får man ju lite onödiga kommentarer också. Men Hallå? Det är ingen idé att ens skriva nåt surkärringaktigt för jag tar bort den då! Moahahahhahahahahaha! ;)


Kommentarer från er:
:
» idis

Den här /Hanna saken vart har du gjort den???

2011-04-26 // 17:40:47

Naaaaaw Hanna Thank you för den fina lilla texten :D <3

2011-04-27 // 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback