10..

Tio sanningar om mig själv:
Jag är ''pedantisk'' även fast mitt rum aldrig är städat...
Jag gillar ibland smeten mer än det färdiga bakverket när jag bakar...
Jag har 19 olika nagellack fast jag använer bara 13...
Ibland får jag ''städryck'' och blir ledsen när jag har städat allt städbart...
Jag har alldeles för mycket saker för mitt lilla rum...
Jag älskar mitt liv även om det suger ibland...
Jag gillar fisk & Kålpudding...(Inte tilsammans)
Är jättenoga med att komma i tid, även fast jag inte alltid gör det.
Jag älskar pjamasbyxor & Tofflor...!
När jag är själv hemma pratar jag med en konstig engelsk brytning...


Tio saker jag hatar..
Spretiga, insekter.. .
Vuxna människor som beter sig helt dum i huvet...
Mördare, tjuvar osvosv..
Såna människor som måste ha all uppmärksamhet HELA tiden...
Att jag är fattig >.<..
Att komma försent...
Åka färja.. (Dont ask me 'cause i dunno)..
Mjölk.. DAMN U!!!
När nån som man är sur på får en att skratta..
Att jag är såjäkla klantig xd



Tio saker jag älskar..
Lukten av bensin..
Min familj..
Mina konstiga vänner :)
Att jag är lång :D
Julafton..
Att skämma ut mig (med flit)..
Shopping!
Att göra saker..
Att mitt hår är tjockt & brunt.. (Ungefär som en bajskorv fast finare)
Att jag är dålig på att komma på sånahär saker..















Kommentarer från er:
:
» Linn

Mmm jag gillar också lukten av Bensin! :D på nått sätt oemotståndligt! :)

2011-12-02 // 22:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback