Freaky Freakyson, som bor i freakysonville, som ligger i freakytown!

OKEJ, OKEJ! Long time no see, I GET IT.

Men nu ska ni får höra.
Idag när Sanna och jag lämnade matvagnen, frågade en tjej oss:
-Jag har tänkt på en sak? Är ni syskon?
Vi ba: Ööööööööööh, nä.
Fast det är lite freaky, Våra namn rimmar, vi har ett varsit födelsemärke på näsan, vi är båda ungefär 1.70 långa, vi är båda brunetter, OCH VI BÅDA ÄR TJEJER!
OMG DEN SISTA ÄR SÅJÄVLA FREAKY!

Meen, har har inte ens hunnit till det SUPERMONGIGA än!
När jag skulle gå hem hände detta :O
Så, jag gick på skolgården, och lyssnade på mp3 liksom: LAADIDADIDAAAAAAAAA!
Så kommer det en liten kille med värdlens grymmaste hockeyfrilla, och ba:
''Jag är bara ensam när jag sluter mina ögon''
Och går sen iväg..
-Öööööööööööööh.. Va?

Och han säger det med värsta hippie/hög/lugna rösten o.O






Han var awesome. Nej, han är SUPERDUPERMONGOAWESOME!



Nästan lika swesome som min kiwi :3
Ifall ni inte har märkt det är jag stolt över mina paintskills.



Kommentarer från er:
:

I like the hockeyfrilla!



Och ska ja va helt ärlig tror jag att hockeyfrillan e min morfars barnbarn ( INTE MIN KUSIN )...

2011-12-22 // 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback