Man ba: DRA ÅT LANDET INGENSTANS!

SHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHIT!
DET VAR VARIT INBROTT I SAMMA ''by'' SOM JAG BOR! (Vill inte säga, även fast ni säkert vet alla små pervosar :) HEJEHEJ)
MEN IAF!
En gång för 3 veckor sen, en gång för typ 1 vecka sen, och en gång I FÖRRGÅR!
MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!
JAG DÖR! FAN VAD LÄSKIGT!

Fast, om dom kommer hit ät dom ju fyfan helt pantade,
JAG HAR INGET ATT SNO! Haha ^^



''HEJ TJUVARSELN! KAN NI VARA SNÄLLA ATT SLUTA TA SAKER, FÖR DET ÄR INTE SNÄLLT!
AKTA SÅ JAG INTE KOMMER O SPARKARER MELLAN BENA! FÖR JAG LOVAR, DET GÖR JAG! OCH NÄR JAG ÄNDÅ ÄR DÄR FÅR STURE KISSA I ERA SKOR. JOVISST, JAG SA DET, HA!''



Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback