Under dethär året, 2011:

Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga .. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Haha, alla. Dog någon som stod dig nära? - Nej.. Vilka länder besökte du? - Sverige, Skåne, Danmark Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? - Fiskbullar i skaldjurssmak.. Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - Kommer inte ihåg nnåt speciellt xd Vad var din största framgång 2011? - Att jag inte failade på engelskaprovet? Största misstaget? - Att jaf failade på matteprovet. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Har jag säkert.. Bästa köpet? - Min iphone. (even though i did'nt pay for it) Vad spenderade du mest pengar på? - Min nagellacksamling. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Jadå ! Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? - Someone like you Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare tror jag :D Vad önskar du att du gjort mer? - Vet inte xd Vad önskar du att du gjort mindre? - Köpt såjävla många nagellack xd Hur tillbringar du julen? - Den firades hos moster,i full kaoz Blev du kär i år? - Ne.. Inte direkt. Blev du tillsammans med någon? - Favoritprogram på TV? - The Tyra Banks show, Degrassi the next generation, Plain Jane, Teen mom, Top model.. Osvosv Bästa boken du läste i år? - HELT KLART: Räcker det om jag älskar dig? Största musikaliska upptäckten? - Adele Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - KOMMER INTE IHÅG X.x Något du önskade dig men inte fick? - Kommer inte ihåg >.< Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - KOMMER INTE IHÅÅÅÅÅÅÅÅÅG!!!!!!!!!! Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Mer pengar. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011? - Klädslig. Vad fick dig att må bra? - Underbara människor, ja det finns faktiskt såna. Något speciellt du började eller slutade med år 2011? - Jag började med fimolera, jag slutade med fimolera, jag började med macramé, jag slutade med macramé, OSVOSV Vem saknade du? - Resten av familjen som bor däruppe. ( Inte i himlen ) ( I norrland ) De bästa nya människorna du träffade? - Träffade jag nå nya`?
VET INTE DET HELLER




















Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback