Hey Yao!

Yao, Yao!

Idag har det inte hänt så mycket..  Vi hade engelska då jag, Ronja och Isak så skulle intervjuva Thomas.. Ja, Och om man ska vara positiv kan man säga att det gick skit. Vi satt där i soffan och doh nästan av pinsamhet! Men det är skönt att det är över iaf. Sen hade vi Huset.. (då vi hittar på en liten historia om ett hus och dess familjer) Sen har det inte hänt ett endaste litet Skiiiiiiiiit :D

Efterssom jag inte hade nåt intresting att berätta får ni förlåta mig!

:D




Kommentarer från er:
:
» Mirre

Haha,att det gick skit XD var rätt pinsamt när jag (Anton den lilla ugglan också) skulle intervjua Urban fatta typ inge vad han sa och han inte skriva ner för att han prata så snappt... haha ha de braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (hosthost)aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

:) /MIRRE

2011-01-26 // 15:55:47

Haha :)

2011-01-26 // 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback