Moo. I'm a pig..

YaoYao!

Känns som jag har gjort massor idag. Men egentligen har jag bara letat, och letat, och LETAT efter en stuga i Säfsen. Men NEEEEJ! Det finns ingen? DET FINNS ÖVER 450 LYCKLIGA J****R SOM FICK TAG I EN? Men inte jag 8( Vi hittade en som var typ en mil bort.. Men det får duga! Sen i skolan så har vi inte gjort nåt särskilt.. Mitt gangstergäng och jag har kört klädpoker! Men lugn, vi körde med ytterkläder, strupor och koftor.. Vi hade EQ också.. vi skulle göra sammarbetsövningar och det var ju sådär, men vi slapp iaf rulla på varann!

En liten ''Dagens Outfit''

Dålig, Jag vet men jag har ingen lampa vid skrivbordet!!!

Mörkblå Cardigan: Gina Tricot 199kr
Linne: Cubus 29kr
Jeans: Lindex 99kr


Mooo!


Kommentarer från er:
:
» Vilma

Hur gör du dom där rosa texterna t.ex. //Hanna

2011-01-26 // 20:21:37

Jag gjorde den på en sida, Vill du att jag gör en åt dig?

2011-01-26 // 20:52:18

Jaaaa skulle du vilja det???!!!! Det skulle va sjukt schysst

2011-01-27 // 14:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback