To-to-to-to-TORSTAAAG!!!

Heyyo!

Torsdag idag asså.. Dagen har vart ganska okej, Vi spelade klädpoker igen ett litet tag och så gjorde vi andra småkonstiga saker.. T.ex jag och bella dansade runt i kapprummet till låten Baby. Idag hade vi huset, Vilket är ganska kul. Men..! Vi kanske inte jobbade på det flitigaste utan istället målade vi små gubbar på händerna och morrhår i fejset. Sen i slutet av dagen så åkte jag, Bella, Holly, Ida, Ronja, Ofelia och MArika till Juniorerna! (Det är ett ställe vi åker till och pysslar typ) men i allafall, Vi sjunger typ en låt som går : BANG big BANG!!! BANG BIG BAAAAANGG!!! NÄR STOFT OCH PARICKLAR HITTAR VARANN! Och min käre,käre kompis Holly kom på en liten Twist på den.. Men tyvär kan jag inte avslöja den är på bloggen för.. Den fastnar i huvudet och det vill man inte ha och sjunga på!

Här är min lilla Maria Montazami BTW!

Jag tycker att hon blev UNDERBAR!
(Ser ni ostkrokarna, Tazzlen och väskan?)






Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback