Igår 11/3-2011

HejsanHejsan bloggen!
Igår var jag i skolan som vanligt.. Inget speciellt hände typ. Efter det gick jag och Holly hem till mig och skulle baka småkakor. MEN NEJ! Sockret var slut -.- Och hurtiga som vi var började vi gå mot ica för att skaffa det. Men.. Nånstans på vägen ångrade vi oss så vi köpte choklad ist för socker. Sen efter ca 3 minuters gång från ica stannar en bil med två killar breve oss o.O AMMAGASH!!!!! Dom ba: Vet ni vart tegelviken ligger. SCARY! Det var exakt det som dom andra killarna sa te miG! men iaf, Vi ba: D-d-är n-nere..! *Peka*
-Okej tack.
SHIT!!!!! Tänk så blev nån stackars liten unge vid tegelviken våldtagen pg.a mig?! Vi kansk ledde pedofiler till våran skola? Nejrå men unngeför 25 meter senare träffade vi Ofelia, Nora och Linn. Och dom skulle visst till ica så vi gick tebax. EFter det så gick vi till piren och pladdrade lite.. Sen gick vi under bron och typ nora stoppade i en mens (Mentos) i colaburken och det ba: POOFF! Det började typ fräta o.O
Efter det gick vi till skolan, och då var klockan kanske tjugo över fyra. Så vi gick runt där o käka choklad och krashade stolkärror. Sen kom Thomas och Thomas och sa att vi var tvugna att gå snart ( Åw) så vi gick ut o gunga (Yayy) Men stackars lilla Holly ramlade och gjorde illa knät :(
Då gick vi hem till mig och hämtade Hollys väska, sen drog vi hem till nora.. Där lekte vi psyksjuka och ofelia skulle opereras (Fråga inte, för jag vet inte heller) ..

Långt inlägg o.O

Ofelias blogg: www.flickanmedvisdom.blogg.se
Hollys blogg: www.denrosapantern.blogg.se



Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback