Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!

Mådde inget bra idag, så jag var hemma. Men imorgon ska jag o Sanna praoa hos pappa! Yay!
Och det är bra att det är just hos pappa nu när ag inte är 100%. Men det finns ju dåliga saker med det också.. Jag måste gå upp 5.30, och vi ska hämta sanna 6.15.. Lycka till med o väcka mig säger jag bara ^^
Sanna o jag ska göra massor av roliga plancher o skyltar för pappa jobbar med Grafisk produktion typ så han gör alltså skyltar o sånt :D
Förra året praoade jag och Sanna på Tumbo Barnträdgård, och det var jättekul!
Första dagen fick vi vara med ettåringarna, och dom var såå söta! Fast.. Nästan alla barn gjorde rugbyhöghar på mig o Sanna :S Och det är inga lätta barn vi bratar om här.. (Jag säger inte feta, det är jag som är klen bara)
Sen andra dagen gick vi ut på åsen och hade fruktstund.. Det var fullt med Pissmyror så man kunde inte stå still!
Och sen var det en liten kille som hette typ.. Dan/Daniel/Danne som var jättesöt! Om en liten unge började jaga oss eller nåt sånt då sa han liksom:
-SLUTA JAGA TJEJERNA!!!
Han var så sööt :3


Sweet dreams


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback