Kvinnodan..

HejHej.
Idag är det ju både internationella kvinnodagen och fettisdagen.
Snart ska jag masa mig upp ur soffan och baka egna semlor (YAY)
Är det bara jag elr är dom hembakta mkt godare än köpta? Tkr jag iaf^^
Sen är det ju kvinnodan också! SÅÅ, jag tycker att killarna får vara utan semlor.. MEN efterson jag är snäll kommer jag inte gnabba om det. Och pg.a att det är kvinnodan idag så ska jag avslöja två av mina förebilder.



Den första:

Anchisa (Foki) Wallström (?????)
Asså, jag älskar hennes blogg för hon har en så söt blogg, och föratt hon är typ ''riktig'' och inte falsk.. :3








Och sen Tyra Banks. Vissa kanske tycker: '' ÖÖÖh supermodeller dom lär barn o ha smink BLABLABLAAAAAAA''
Men Tyra känns också ''riktig'' på nåt sätt?









Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback