Music Award

Goddag!
Jag har funderat lite på detdär med Music Award.. Asså, jag älskar det! Det är askul att hitta på ett litet ''nummer'' som man sen uppträder för hela skolan med. Fast vår musiklärare Ola, kom på en idé som han tkr var bra.. Att man kan spela instrument också.. Förlåt, men jag tycker det är BORING. Fast alla tycker ju förstås olika. Imorgon ska jag, Linnéa och Sanna cykla hem till Linnéa och fixa & planera lite inför music award. Fett kul o cykla :O
Fast det var ju ganska länge sen, så jag kanske har glömt bort hur man gör? Nejdå, men det skulle se fett kul ut.
Idag har det inte hänt nåt särskilt..


Kommentarer från er:
:
» Idis

OK! längtar också till music awards!

Kolla gärna min blogg<3

www.photosaremylife.blogg.se

2011-03-31 // 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback