Prao suger lite smått...

Rubriken säger allt.
I tisdags satt jag o Sanna och ringde typ 60 olika nummer, utan framgång..
Men på fredag ska vi iaf praoa hos pappa! Fett kul.
Sanna kom på att vi kunde spara dom 2 dagarna som var kvar till i maj! Vilket var smartigt..
Jag har haft väldigt låg uppdatering den senaste veckan, men jag hade liksom inte nåt att skriva om.. Jag har ju också varit sjuk onsdag o torsdag, men jag tror jag kommer till skolan imorgon.. På tal om imorgon, så ska vi ha en middag för släkten! Attans! Jag var tvungen att städa mitt rum :S
Är det bara jag som ''ogillar'' släktpartyn? asså jag vet inte varför men jag tycker inte om dom..
Men iaf, den bästa medicinen på sjukhet är helt klart musik. Jag har legat o dunkat i soffan (Spotify i teven)
Och därför hade jag lust att göra en liten lista med låytar som botar mig.


Miley Cyrus - Goodbye
Lady gaga - Boys, Boys, Boys
Cimorelli - Delaney
Jessie J - Pricetag
River deep mountain high - Glee cast
F*cking Perfect - P!nk ( Haha, jag inser ironin med att jag censuerade ''ordet'' när jag har skrivit lite andra bredkäftade saker)
California Gurls - Katy perry


Jag vet att dom flesta är ganska gamla, men jag blir så somrig av dom!
And i like summer!


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback