Top 10

HejHej!
Hade lite tråkigt så jag tänkte köra en top tio i datamusar! (Fråga inte)
10 är den coolaste/Snyggaste och 1 är den minst coola/snygga.

Okej Nr.10
Denhär var ju bara för rolig! En sån skulle jag lätt köpa :D
Men man kanske blir hungrig vid datan hela tin? Vem vet..



Nr.9
''Känn kärleken viid varje klick'' Det kanske inte funkar ed kärleken, men den är ju så söt o.o



Nr.8
Bilmus? jag vet inte riktigt om jag skulle köpa den, men det skulle säkert en som gillar bilar :)

Nr.7
Nejmen ush! Jag skulle absolut inte använda denhär musen, men man måste erkänna, den är ju ganska cool? :D



Nr.6
Men denhär var väl smart? Mus med ett eget litet tagnentbord! Den såg ganska rolig ut också ^^


Nr.5
En mus som msn sätter på fingret.. WHUUUT? Jag skulle tycka att det var lite besvärligt, men den ser cool ut så den fick en femma :D


Nr.4
Ja.. Vad är speciellt med denhär musen då? Tänker ni.
Jo, när du sitter vid datorn o fryser värmer den din hand!
Värmemus :D

Nr.3
Dethär är en mus för en wow-nörd.
Inget jag skulle köpa, men det skulle massa andra göra^^


Nr.2
Dethär är en mus som ser ungefär ut som vanliga datamusar, Men det finns en liten twist. Ni vet ju hur det har testats att datamusar coh tagnentbord är lika skitiga som en toaring? Inte denhär. Den har en yta som stöter bort smuts :)

Och till sist, Nr.1
Denhär är vattentät. Spiller du like loka på den, Ingen fara. Spiller du öl på den? Ingen fara. Den stöter bort allt flytande :)




xoxo
Hanna

Kommentarer från er:
:

COOOLA

2011-03-13 // 19:26:57
» Vilma

Haha jag har en såndär bil pappa fick en sån på en mässa

2011-03-15 // 07:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback