Flumm..?

Hey you guys!

Jo, idag var det tisdag och det betyder att vi hade engelska. Det var meningen att jag, Sanna, Linnéa och Tilde skulle göra en teaterr.. Haha, jojo. Från början var jag Tom, en kille som sportar, spelar data och sånna killiga saker. Sanna skulle vara Susan, typ en vanlig tjej..? I slutet Var Jag Caitlin, en tjej som oftast gråter, och är mästare i boxning. Sanna blev Scarlet, en tjej som pillar i näsan och är mästare i        karate. Ja.. Och vi fick ju idén att fightas också.. Ehm.. Asså.. Vi kan säga att jag vann.. :D   Sen skulle vi ha Huset två ggr i rad.. Yay, himmelriket.. På första passet spreds det en dödlig sjukdom - Gröna hund. Sannas målning blev drabbad. Sen på andra passet började det hagla.. - WTF?!?! Men iaf, då tog jag tillfället i akt och öppnade takfönstret som lyckligt nog var precis över Rikard, som inte anade faran. När det väl var öppet blev Rikard inte så glad..Men, är han nånsin glad? Ajuste, sanna stog vid målarskåpet och nynnade på nån låt, och i slutet av låten skakade hon rumpan. Haha, ni skulle sett hennes min när hon såg att rikard stog bakom henne xD. Sen mitt i allt kom Isak O in med en barbie som saknade ett ben, hade hivudet på armen och var naken..? Yeah..



 

Ajuste, min drog. Jag har suttit och nördat denhär låten dom senaste dagarna..

FABOLOUS!

 

 

 


Kommentarer från er:
:
» Emma

AHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH, det låter som IsaC! XDDDDDDD

AHAHAHAHAHHHAHAHA, de sprang runt med den hela dagen HAHAHAHAHAH XDDDDDD

(Han jagade antaligen rasmus, Tobbe, Wille eller Anton ;p

2011-05-03 // 22:02:50
» Idis

Fett bra!

2011-05-05 // 17:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback