Fredagsmys!

Äntligen fredag!
Jo, idag hade vi tjejsnack med Marina (Våran skolsköterska)..
Mhm.. Jo, fnittrigt blev det iallafall.
Sen hade vi ganska vanliga lektioner. Jag har tröttnat på skolan - bigtime!
Missförstå mig inte, jag gillade inte skolan innan heller men nu blev det snäppet tråkigare.. Vet inte varför.

När det gäller musik har jag liksom fastnat för den lite småkonstiga stilen just nu.
Liksom tafatt.
Well hello - Lady GAGA!!
Oh my gosh, jag är beroende just nu, av Judas *.*
Asså låten..

Haha, och videon är lagom konstig, hon målar läpparna på en kille med en pistol.. Yepp, not dangerous at alll.
På tal om konstig, får ni en liten bild på Holly när vi var i stan och åt på mcdonalds ;)




Bara för att jag är så snäll idag får ni en video också

EDIT: VI kastar godisar i varandras munnar.




Vet inte om videon funkar, orkar inte kolla heller ;)



Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback