PÖLF

Hello!
Idag var det en ganska normal dag, även fast jag kanske inte var den bästa på att jobba.
På Huset, ett arbete som vi har, Satt: Jag, Anton, Vilma, Johan, Miranda,Philip, Linnéa och kanske ngn mer som jag mobbr genom att glömma den vid samma bord.
Var det bra att sitta där med tanke på att jag måste jobba häcken av mig?- Nja. Men Who cares, REALLY?

Det blev.. Lite småmobbat, Philip satt och gav oss röda och gula kort, Anton skrev kärleksbrev, Johan försökte lösa en rubiks kub men det gick åt skogen, och vi andra satt och babblade på för fullt.
På SO:n  med Micke var jag med i en teater som Sanna, Vilma, Miranda och Linnéa hade skapat.

Miranda blev Mumis, en ko som hade på ngt sätt hanmat i målbrottet..?

Sanna var Bondis, en bonde som gråter ganska mkt..

Linneá var en elak riddare.

Jag var Kungen, ANDERS LUND!N.

Och Vilma var en tupp och en riddare.

Ja, Micke ville ju att man skulle göra en realistisk och tråkig teater.. Men, så blev det ju INTE.
Sen preciiis efter vi hade slutat körde jag och Anton lite PÖLF, en sport som vi hittade på i onsdags.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, Rihanna för att vara exakt.



Have a great day Evening!









Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback