Totally Awesome O-O

Jag är sjuukt taggad inför skolavslutningen 2011!
Insåg idag att den är redan nästa vecka - man ba WHAT?!
Men det är sant.. :O
Provar just nu min älskade klänning jag ska ha, för jag är ett sånt kontrollfreak när det gäller sånt vettni :)
Helt seriöst, jag får panik om jag inte har ngn klänning och det är typ en månad kvar till avslutningen..
o.O
Nu måste jag bara knåpa ihop nåt armband som passar till klänningen och jag har idétorka -.-
Och inte nog med det, jag måste bestämma frisyr också!? Snacka om beslutsångest..
Tofs eller inte?
Plattat eller inte?
Lockat eller inte?
Flätat eller inte`?


GAAAAAAAH!

Kommentarer från er:
:

Jag tycker helt klart lockat!!! <3333 ;D =>

2011-06-01 // 17:45:34

Håller med dig <3

2011-06-02 // 11:12:41

ja det är ju fint<3

2011-06-03 // 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback