Valborg+Bröllop

Hej!
Igår var det ju valborg vilket betyder att det var en majbrasa nere vid Ksk.
Egentligen hade jag tänkt att stanna hemma, men sen sms:ade Vilma mig och bad mig komma ner, så jag skuttade ner dit trots allt. När jag kom ner dit gick vi in i nya klubbhuset och där var Alexis och Marika. Vi sprang runt och fimpade lite glödande askbitar innan vi hörde en kärnkraftsexpliotion.. Nja, kanske inte direkt, men Larsa och Pappa hade börjat elda fyrverkerierna. Det var lite komiskt, här eldades det på för fullt, med krutloådor och alltmöjligt, sen ser man bortanför träden och stora vägen några puff som kom från Tumbo. xD. Sen skulle Marika och Vilma åka hem så då sprang jag o Alexis upp till kiosken o köpte några sura saker.. Vet helt ärligt inte vad vi åt, men det var gott. (Och nej, det var inte knark xD). Sen så kom hennes pappa och lillasyskon fram till henne och sa att dom skulle åka. Så då trallade jag hem. :P

Sen i förrgår var det ju ett bröllop i England..!  Och inte vilket som helst, utan ett kungligt!
Kate Middletons klänning var skitsnygg enligt mig, men kan den mäta sig med victorias..?



Hehe.. Pusskalas!





Alexis blogg: www.modetarmittliv.bloggplatsen.se
Vilmas blogg: www.photofreaket.blogg.se
Och Marika har ingen blogg :(








Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback