Well, det verkade kul.

Mhm, såg detta på Mirandas blogg. (www.mirresblogg-se.bloggplatsen.se)

hoppas detta inte gör något! Hoppas bara du inte blir sur på mig nu!.

Namn: Hanna
Pojkvän: Nae
Födelsedag: Den 18:de Mars 1999
Hemstad: Eskilstuna
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brunett
Längd: 167 cm :)
Höger/vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovanan: Slösar bort mina pengar :S
Stjärntecken: Im a Fish.
Sko stl: 39 :)
Är dina föräldrar skilda: No!
Din svaghet: Att jag inte är stark.
Dina rädslor: Nattfjärilar!
Mål för den här året: Göra många fina smycken
Mest använda fras på msn: Hej
Det första du tänker på när du vaknar: Skola idag igen..?
FAVORIT:

Person:
Har många.
Favoritfärg: Rosa!
Mat: Pizza
Djur: Hund
Glass: Chokladkross!
Godis:
Lakrits
Affär: H&M (uNGDOMSAVDELNINGEN) och bikbok
Skådespelare: Natalie Portman
Låt: Unfaithful - Rihanna
Nummer: 3
Favoritdag: Första dan på sommarlovet!
Årstid: Sommar FTW
Doft: Vanilj :D

VÄNNER OCH LIVET:

Vad vill du bli när du blir stor:
Smyckesdesigner.
Hur vill du dö: Lycklig
Vem är högljuddast: Well.. Theodor.
Vem får dig mest att skratta: Sture
Vem har du känt längst: Hmm.. Kanske Vilma, Marika och Bella? DAGISGÄNGET!
Vem är blygast: Alice kanske? :)
När grät du mest: Ngn månad sen
Vad är den bästa känslan i världen: Den man får av sina husdjur!
Värsta känslan: Att vara oförberedd.
Vart vill du bo i framtiden: Manhattan, i New york.
Hur länge tror du att du kommer leva: Så länge det bara går!

HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär:
Aadå
Blivit dissad: Beror hur man tänker..
Rymt hemifrån: Haha, på skoj
Föreställt dig ditt ragg naken: Haha, pervo som skrev detta? AA!
Skolkat: No
Tänkt på självmord: Aldrig.
Sovit utomhus: Mhm
Gråtit i skolan: mhm
Spytt i skolan: På dagis
Velat bli modell: Haha, förut!
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Haha, flodhästar :D
Sätt en död människa: Ja, om teven räknas.
Använt droger: Nej, men jag lyckas visst bli hög ändå o.O
Varit på scen: Mhm
Snattat: Nae
Retats: Haha, aa.

DU:

Svär:
Ja
Sjunger bra: Nepp
Duschar dagligen: Ja
Vill gå på högskola/universitet: Ja
Vill gifta dig: Yeah
Tror på dig själv: Då och då
Kommer överänns med dina föräldrar: Aa
Går till kyrkan: Sällan
Sover med gosedjur: Haha, ett!
Dansar i regn: Nej, jag sjunger.
Sjunger i duschen: Haha, nej jag har en konsert!

THIS OR THAT:

Pepsi/cola:
Cola
Mcdonalds/burger king: Mc donalds
Choklad/vanilj: Vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Oaj
MTV/VH1: Mtv!
Blind/döv: Inget av dom o.O

KAN DU:
Gå ner i splitt:
Näe, för då går mina brallor sönder xD
Skriva med båda händerna: Nja.
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Aa
Rulla din tunga i en cirkel: Oja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nae o.O

Senast:

Vem nuddade du senast:
Mamma
Jag pratade i telefonen med: Ida
Jag kramade: Mamma
Jag skällde på: Brukar inte skälla på folk ..
Jag sportade med: Kusinen

SENAST DU:

Skrattade:
Idag
Grät: Ngn vecka sen
Tuggade tuggummi: Idag
Drog ett skämt: Förra veckan xD

VAR ÄR DU:

Vad ser man utanför ditt fönster:
Natur
Lyssnar du på musik nu: Mm
Vad har du på dig: Klänning

TROR DU PÅ:

Liv på andra planeter:
Nej
Mirakel: Ibland
Magi: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: Maybe
Gud: Nej
Spöken: Nej
Tomten: AA!

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
USA
Hur många plattor äger du: ?
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Vatten.
Personer du hatar: Dryga
Tror du gud är en tjej: ..
Var tror du vi hamnar när vi dör: i en kista o.O
Hur många signaler innan du svarar: Hinner aldrig svara för min mobil gömmer sig alltid -.-
Vad borde man uppfinna: Locktänger som ser ut som pennor!
Är du ett hälsofreak: Nej
Vad är det värsta vädret: Mulet










Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback