Jaså minsann?

Hejhej!
Har just beställt denna skönheten från upbrand.se


*gurgl*



SEN så skulle jag skämma bort mig litegrann, och måla naglarna, fixa ansiktsmask osvosv.
MEN tre sekunder efter jag lagt dendär jäkla avokadomasken klickar det till i mig och jag kommer ihåg ATT JAG ÄR ALLERGISK MOT AVOKADO!
Så jag börjar ta bort det, medans jag hör att top model har börjat..
Så jag skyndar mig till teven och fick sitta i en FREKKIN kvart med klisvidrött ansikte!
FY-FAN vad det kliar!!!


RAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE





SÅ NU HAR JAG KLIANSIKTE OCH GAMLA NAGLAR.

Bajs.





(Smack 'n' Slap)
(Eller inte)
(*Puss o kram)

Kommentarer från er:
:

Åh den kostade??? BTW ses på Ronjas fest tonighttt! :P

2011-11-03 // 15:09:02

Jag har den :)

2011-11-04 // 16:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback