Tjejkväll hos Ica Maxi!

Hej!
Härmed är Ica Maxi min absoluta favoritaffär. IM WITH YOU SANNA!!
Men iaf, det var basically att alla skönhetsprodukter hade 25% rea under 3 timmar.
Och inte bara det, man fick en goodiebag om man handlade därifrån också!
Så jag & mamma fick en varsin, och detta var inuti:


En handväska/Necesär/sminkväska från Bruno Banani, Jag kommer använda den som sminkväska...





Massa varuprover som jag inte orkar gå igenom, men det är typ shampoo, balsam, foundation, antirynkkrämer osvosv







Shampoo, sminkborttagning.. ;)





Dushckräm..




Deo & Glanssprej :))




Foundationborste..








Handkräm & Tandkräm ;DD




..Och ett parfymprov från bruno banani


Vi har just nu ett överflöd av prover då vi fick varsin påse..


GRATIS ÄR GOTT!


Kommentarer från er:
:

AWESOME! :D

2011-12-02 // 11:56:01

Yes baby!! X> föresten ny blogg www.sannafooevigt.blogg.se

2011-12-03 // 22:44:43
» Linn

Fast... Du behöver inte "Antirynk kräm" än? ;o

2011-12-05 // 15:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback