15 Lista

Nu ska jag göra en såndär attans ''15Lista''
Jag ska alltså svara på en av domhär ''kategorierna'' varje dag.
Jag kommer nog ligga efter, men då tar jag igen det!



Dag 01 - Om Mig


Dag 02 - Min familj

Dag 03 - Min bästa vän

Dag 04 - Kärlek

Dag 05 - I min handväska

Dag 06 - 
Hälsa och träning

Dag 07 - En vana som jag önskar att jag inte hade

Dag 08 - Mina drömmar

Dag 09 - Mina ögon

Dag 10 - En bild som är från när jag var liten

Dag 11 - Mina husdjur

Dag 12 - Min favoritmat

Dag 13 - Det här får mig att må bättre

Dag 14 - Det här saknar jag

Dag 15 - En vanlig dag


Snodde denhär från Ida,
 www.photosaremylife.blogg.se







Kommentarer från er:
:
» Ida=)

:P

2011-09-18 // 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback