Dag 02 - Min familj

Min familj består av min käre lille Morsa Åsa, Pappa Kenneth och Brodern Oskar.
Vi har en Hund som heter Sture och han är fem år.
Han är världens snällaste och Góaste hund!
Hans päls är helsvart, med bruna ''strumpor''.

Oskar och jag har en varsin katt som vi fick för två-tre år sedan.(?)
Oskars Katt heter Snuten, han är världens fetaste och uppmärksamhetsätande katt jag nånsin träffat.
Han är svartvit och ser lite ut som en såndär kinesiskt fightfisk med sina långa morrhår.
Min katt har inget namn, FÖR JAG HAR INTE KOMMIT PÅ NÅGOT ÄN?(!!!!)
Hon är liten och späd. Hennes päls är helsvart, förutom lite vitt under hakan.
Han är jätteblyg, men är den mest underbara katten i världen.


Snuten;




Min lilla ängel :3



StureBure c:









Det var nog allt...









Kommentarer från er:
:

Sture: orkar inte bry mig om kameran! 8D

2011-09-17 // 23:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback