Effie Trinket Naglar

Okej, så för några veckor sen var jag, Vilma & Sanna och kollade på hungerspelen inne i stan.
O.M.G.
Bästa filmen EVER.
Eller nja, näst bästa, man vill ju inte svika hannah montana the movie hehe ;)


Men iaf, fokusera Hanna, Fokusera.

Jo, så det är en kvinna som liksom ska dra lott om vilka som ska delta i hungerspelen, och hon heter Effie Trinket.
Och när hon valde ut dom tävlande så såg man liiite av hennes naglar, och jag ba, OMG. Måste. Göra.

Så det gjorde jag, HAHA!

Men iallafall, orginalet:



Mina:

Ifall ni undrar varför jag håller i ett papper är för att kameran ska fokusera på mina naglar och inte ansiktet :)

I kameran ser det ut som om jag bara har målat halva nageln guldig, men jag ''fadeade''. (Uttalas fejdade) xD

Jag blev ganska nöjd, så för en gångs skull målade jag naglarna på båda händerna!
(Annars brukar jag bara göra den ena för att det är svårt xd)


Kommentarer från er:
:
» Loffe

gud vad lika.

2012-04-11 // 21:39:40
» mirre

gud vad fina!

2012-04-12 // 20:04:24

håller med dig, filmen är såå bra! Jag är ett riktigt stort fan av boken och jag har väntat sjukt länge på filmen och jag blev inte besviken!



Jag har precis startat en ny blogg för inte så längesen och jag har precis fått ordning på designen så det skulle vara kul om du tittade in och sa vad du tyckte eller bara kollade runt lite :) många kramar!

2012-04-14 // 00:49:41
» Agnes

Riktigt snygga! :)

Brukar du måla naglarna? kika gärna in på min nagelblogg!

2012-04-14 // 19:40:33
» Alice

Kul blogg :)

2012-04-15 // 01:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback