Frågestund!

                                 











Nu när nästan alla håller på med frågestunder och sånt så tänkte jag, varför inte liksom?
Sååå, du kan fråga allt mellan himmel och jord så svarar jag pådom i ett VIDEOINLÄGG!
Så det blir alltså mitt första videoinlägg, och om ni tycker om det kan ni ju säga till så gör jag fler!
Jag lägger ut videon när jag tycker att jag har fått ihop nog med frågor
(Jag förvarnar nån timma innan så ni har tid att slänga in en sista fråga)

Låter det bra?
Men dåså, då kan ju ju slänga in en liten fråga i kommentarsrutan?

:D

Tjingeling!

Kommentarer från er:
:

- vilken är din favorit artist/band?

- vilken är din favorit låt?

- vilken affär handlar du mest på?

- vilken stad föredrar du? Eskilstuna eller västerås?

- Favorit färg?

- Hur många läsare har du per dag?



KRAM

2012-04-08 // 20:42:29
» Elin

När började du blogga?

Hur gammal är du?



Kram!

2012-04-09 // 13:52:24
» Holly

Sv: Tack för di kommentar!



Vad är din favorit mat?

vad gillar du att göra på fridtiden?

Och vad är din favorit låt?

Hoppas att du har en trevlig dag kram :D

2012-04-09 // 14:58:25

Har du några djur?

kram :)

2012-04-09 // 15:44:25

Sv:Tack så mycket =)

Jag kan ställa några frågor ! =)

Hur gammal är du ?

Vad är din favorit färg?

När fyller du år ?

hur många syskon har du ?

Det var några frågor =D

2012-04-10 // 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback