GLAD PÅSK!!!!!!

Glad påsk på dig därute i världen!

Föresten, min mobil har väärldens snyggaste skal just nu...



Dat face <3
Folk mobbar mig för att dom tycker det ser ut som ett PlayBoyskal, MEN DET ÄR INGET JÄVLA PLAYBOYSKAL, DET ÄR ETT KANINSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!
Det kostade 20:- på dollarstore, och vilma var snäll nog att köpa det åt mig efterssom jag inte hittade det förut! Naaaaaws! (Jag betalade tillbaka bara så ni vet xD)


Men, hejdå.


Kommentarer från er:
:

Hihi gulligt, glad påsk på dig med :)



KRAM

2012-04-06 // 20:01:27
» Vilma

Naaw



vilken söt kompis jag har xD

2012-04-06 // 22:14:59
» mirre

men hanna.... det ÄR ett playboyskal... XD

2012-04-07 // 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback