MEN STURE FÖRIHELvETE!!!!

Hej mina små vänner vars luktsinne fortfarande finns kvar.
Själv tror jag att min näsa håller på att ramla av.

Nejmen, nu ska ni få höra.

Sture har varit lös i magen i några dagar (Tack för infon Hanna) så nu verkar ''efterskavlen'' komma.
Fjärtarna från helvetet.

Jag var ju ledig idag så jag satt ju i soffan och tittade på nån småskumt program från sjuttiotalet när jag känner en lukt som inte går att beskriva. Det luktade som en äggmök blandat med knäveckssvett och kardemumma.

Mums, tack för den Sture.





MEN STURE, JAG ÄLSKAR DIG FORtFARANDE!!!<3





Pöws Pöws Bebbohn


Kommentarer från er:
:
» Frida

Haha precis ;) Okej vad bra att allt är bra! Kram, ha en toppenkväll!

2012-04-30 // 17:20:17
» Mirre

ahahahahahah du är ju fett rolig!

2012-05-01 // 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback