Mina dagsplaner. (Jag är så vuxen)

Hej
Den sak jag älskar mest med påsk är all mat som blir över till mig.
Jansons frestelse in my <3
HaHAHAAAAAAAA, FETTYFETTYFETTY xD
Men det är liksom perfekt, man äte typ påskmiddag, liksom nomnomnom. Och sen dagen efter kan man äta påskfrukost, påsklunch OCH PÅSKMIDDAAAAG!

Nejmen, senare idag ska jag över till kusinerna och moster och käka ännu mera mat! :DDDDDD
FETTYFETTYFETTY! EYEYEYEY!

På tal om mat och att fetta sig, så ska jag sluta med godis :S
Jag ska ha tyyyp som ett godislöfte, istället för att köpa godis på helgerna får jag pengarna som vi annars skulle lagt ner på mitt godis, så det är inte exakt som ett godislöfte för jag kan ångra mig om jag vill ha godis en helg.


Håller föresten på med en ny design till denna lilla suuta blogg, men det tar nog ett litet tag för jag blir så hiimla snurrig av alla koder och skit.. JAG SKA INTE BLI WEBDESIGNEI NÄR JAG VÄXER UPP, PUNKT SLUT.
Men det löser sig nog i slutändan ;) (kanske)

Hittade föresten en GAHAHAHAMMAL bild av mig som påskkärring, den är väldigt suddig men man ser iallafall lite.
 
En sak jag har märkt är att jag veeerkligen gillade att göra peacetecken, för jag gör det i VARJE bild!



/Hanna


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback