Smärta..

SMÄRTA!!
Det var ingen familjen annorlunda på teven idag :(
Är säsongen slut? Har jag missat nåt? Är jag trög?



Jag ritade Abraham Lincoln som en symbol för mitt misstyckande.


Fick också reda på att det var ''på bar gärning'' idag! :DD
Det är ett program när några tevemänniskor sätter ihop en ''scen'' ute bland människor och ser hur dom reagerar.
I ett program var det några som stog och förnedrade en handikappad människa (Alla dom var skådespelare såklart), och fyfan vad folk blev arga!
Fick lite hopp för framtiden, och en tår i ögat, NAAAW!

Och i ett annat program var det först en vanlig tjej i vanliga kläder som skulle låtsas må dåligt i ett gatuhörn, och då kom det fram folk till henne nästan direkt.
Sen bytte hon om till lite sunkigare kläder, och då kom folket inte lika fort, men dom kom fram iallafall.
Sen var det en kille som skulle låtsas må dåligt, och han fick stå där typ Schweinlänge innan nån kom fram.
 Och sen när han hade sunkiga kläder fick han vänta i 1,5 timma har jag för mig?
Fast jag förstår det på ett sätt, om jag såg en kille eller tjej i sunkiga och skitiga kläder skulle jag nog bara anta att han/hon är full eller drogad, och då vågar jag ju inte gå fram..

HUGS NOT DRUGS!


Kommentarer från er:
:

:( ?

jättefin blogg!

En fråga bara, hur gör man så att det är bild i texten eller asså så som du har som header? :D

Hoppas på ett svar!

KRAM! :)

2012-04-09 // 21:26:01
» mirre

det slutade gå förra veckan :(, sista avsnittet då

då den där typ familjen med görgött-dialekt gifte sig...

NAAAW

2012-04-10 // 13:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback