SUPERMeGArea!!!

Bonjour! (Snitsigt där ;)

EFter skolan åkte jag och Mami in till Erikslund en snabbis för att kolla på skolavslutningsklänning, och på BikBok hade dom VÄRSTA rean.
50% på allt i butiken!

MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!
Fick seriöst psykbryt och rusade in dit, haha!
Jag köpte 2 par jeansshorts & 1 blusgrej som skulle kostat 700 nånting men vi fick de för 300 nånting.

CACHIIIING!! (Vettefan hur man stavar det, men ja)


DETTAHär köPTE JAG.



1 stycken jeansshorts,



1 stycken blommiga shorts, (ser ut som mjukisshorts i kameran, meN IKKE!)



Och sist men inte först så köpte jag en stycke blus också..

DEEEET VAR DEEET!



Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback