Te..

Okej, nu så fick jag för mig att jag skulle ge mig in i ett litet äventyr.
Jag ville lära mig att tycka om te, för det verkade så mysigt..
Liksom att sitta där och småsmutta på en liten tekop med lillfingret upp i vädret, som en riktig liten primadonna!
Så jag skulle testa dethär.
Jag hade ingen liten tekopp, så det fick bli en stor kaffekopp.
Jag hade inte heller nått te, så jag kokade lite saft och vatten..





INTE GOTT FYFAAAN!
Ångrat mig, aldrig mera varm saft, ALDRIG!
Fyfan, det luktade som typ dushgel så jag blev lite glad i hatten och svepte ner typ tre liter, MEN FÖRIHELVETE DET SMAKADE BADVATTEN!

Nu vågar jag inte smaka te heller ._.

fml..


Kommentarer från er:
:
» mirre

Nu, strax kommer svaren från frågestunden!

Kika in!

2012-04-09 // 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback