Top Model Sverige & Lyckan i L.A

Tjatja bloggeen!

Ikväl är det äntligeen final i Top Model Sverige!
Jag hejar på Klara, för av någon anledning ogillar jag Alice sjuukt mycket!
(fast jag tycker ändå Jamilla inte skulle åkt ut)
Men jag tycker att den svenska top model inte är på långa vägar lika bra som den amerikanska, det känns som vi har härmat dom typ?  xd
Aja,

HÄÄR HAR VII KLAAARAA:



HÄÄR HAR VII ALIICE:


Sen efter det är det ju lyckan i L.A!
Tycker det programmet är schweinbra, och ifall du inte vet vad det är för något jag babblar om kan jag förklara litegranna :D
Det är typ fyra (?) tjejer som har flyttat till Los angeles.
HAHA, snabbt och kompakt skare va! xD



TJINGELINGCHINGCHING!


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback