I'm a pretty pretty rainboooow

Hello, kollade igenom min gamla dayviews och hittade detta test, så jag tänkte att det kunde bli kul att se hur jag svarade då/nu..
Så okej, när jag gör två stycken sånahär // är det som en mur, och efter den kommer det nya svaret. Så:



Capish?!



Tycker du om att plocka svamp -
Jaa sådär // NEJ FYFAAAAAAAn!

Hur många gånger i veckan äter du godis- ingen aning // Fredag & lördag..

Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej // Man har ju sina fördelar ;) Hehe..
Du ger mycket komplimanger till andra - Jaa för jag är runt massa bra männskor // HAHAH, gillar mitt förra svar xD
Nöjd med ditt förnamn - Självis // YEP.
tycker att du själv är smart - Såklart jag är inte blond xD // HAHA! OMG YES!!
Vad är det sämsta hos dig - Tjock :S // Att jag ibland glömmer bort att tänka!
Vad är det bästa hos dig - Vet nt // Dom stunder jag faktiskt tänker xD
Har du bra självförtroende - Nja... // Heeelt Okej!
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Vet nt // Dom timmar jag inte sitter vid teven eller är i skolan, HAHA!
Du tycker om att vara med tjejer - Jaa // Jadå! (Asså som kompisar, ditt lilla pervo ;)
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Svart och röd // Rosa, Blå, Röd & Grön! I'm a prettypretty rainbooow ;3
Äger du några Björn Borg kalsonger - Nopp // Klart, struttar runt i dom varenda dag :D
Hur många? - // En för varje dag på veckan, 5.
Är du en Björn Borg-fjortis? - ??? // Ehm ursäkta, jag var en björnborgfjortizh innan det var coolt.
Har du några tatueringar - // Tre faktiskt.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Vet inte // HAHHAAAA, varje gång jag ser en spegel xD


BRUKAR DU..

Sova -
alla gör väll det:P // Ja..
Ta mediciner du inte borde ta - haha nej // Nej..
Skada dig - aa, // AA, fortfarande HAHA
Klä dig i svart - ibland;)) // Inte på emo-nivån nej.
Lita på folk - Vissa // Lite för mycket ibland, HAHAHAHHAHA
Skada dig med flit - No // Om man kan råka skada sig med flit.
Drömma mardrömmar - ibland;p // Nej
Gå i skolan - haha jaa;D // Sadly, ja.
Gå i kyrkan - inte alls ofta xd // Nej
Ljuga - mm xd // ÄMMM, ingen kommentar. :D
Vilja dö - NO!!! // NEJ! Man måste leva livet, för annars dör man.

HAR DU...

För många vänner -
Man kan inte ha för många! // På facebook har jag det xD
Förföljelsemani - o det e..?? // vet fortfarande inte vad det är xD
Någon annan psykisk sjukdom? - No //Jag skulle nog säga nej, men jag tror inte mina kompisar samtycker..
Skadat någon? - aa xd // TEHEEEE.
Färgat håret - japp :D // Tonat..
Några piercnings - hål i öronen?? // ForTFARANDE HÅl I ÖRoneEN
Några tatueringar - nej! // NÅ
Egen dator - hallå..JJAAA!!<3 // Halvt om halvt, denhär dör nog snart xd
Gjort bort dig rejält? - haha varje dag xd // Klart ;)




BAHABAH

Kommentarer från er:
:

- ANMÄL DIG TILL DAGENS BLOGG<3333

http://alexandragabrielsson.blogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment

2012-04-06 // 20:45:25
» mirre

Frågestund på min blogg nu!

Skulle bli superglad om du vill ställa en fråga!

2012-04-07 // 12:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback