MUMS på den, liksom.

Åkte in till erikslund med Sanna & Vilma igår, och det var hur kul som helst!
Det var myhyhyhyhyhyhyhyhyyyycket annorlundare än att åka till stan, då det finns lite roligare affärer och så ;) 
Jag hade egentligen inte tänkt köpa något, meeeen det blev ju ett par saker ändå.. Det var ju trots allt rea ;)
Jag köpte en jacka från Saint tropez för 400 (Egentligen 800, men det var 50%). 
Både Sanna och jag köpte en varsin sån för det fanns 2 kvar i våra storlekar, det var liksom meant to be! (Vilma hade inte kommit dit än, så vi mobbade henne inte)
 
 
Sen så köpte jag en väska på Bikbok, som jag älskar till bitar. Den skulle egentligen ha kostat 399:- men nu kostade den bara 99:-- (!!!!!) Mums på den liksom.
 
Men nu ska ni få höra på maken, ni får se bilderna i ett annat inlägg för jag har glömt att ta kort ;)
Men det inlägget kommer iallafall upp imorgon, så håll ögonen öppna!
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback