''ONE DIRECTION IS GAAAY''

Hejsan Hoppsan
En av dom största sakerna jag stör mig på är folk som kallar andra tex. bögar för att det går bättre för dom.
''- Öööh, han har en finare bil än mig!! Han måste vara en böög!!!''
 
 
Ehm, what. the. fuck.?.
Som till exempel One direction. 
''- ERR-MAAA-GEEEERD, dom har flera miljoner tjejer efter sig, shit vad bööögiiigtttt!!!''
 
Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om nån av dom faktiskt var homosexuell, och jag tror faktiskt inte deras haters skulle göra det heller. Tänk vad kul det skulle bli om alla killarna i one direction helt plötsligt blev homosexuella, för vad skulle deras haters säga då?
''- Shiiiit, vad han är straight!! Euw!!''
 
Dessutom, vad är det för fel med att vara en bög anyway?
Gillar hur folk nuförtiden inte kommer på några fula ord, så dom tar ord som redan finns och inte har nån dålig betydelse alls.
''- Du är så jävla statsminister, asså.''
 
 
Nehepp, men nu när jag ändå tagit upp One Direction kan jag ju lika gärna dela med mig av en av deras låtar.
(Tack Sanna för att du fick mig beroende;)
 
 
 
 
 
 
 
Perfektion. Seriöst, vad statsminister dom är.
 
 
 
 
;)
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback