Självrespekt, tjejer. Självrespekt.

Klockan är just nu 23:47 och jag tänkte, vafan, jag kör på ett deepshit-inlägg.
''I detta inlägg av Deepshit så tar jag upp ämnet om självrespekt''
 
Girls,  girls, girls.
En sak jag stör mig på är tjejer (eller killar) som inte har nån respekt för sig själva.
(Nu pratar jag inte om självförtorende, för det är en helt annan sak.)
Som tex. om man vill impa på någon kille, så spelar ju många tjejer ''dumma'' typ?
Och det fattar jag verkligen inte vitsen med.
Jag menar, om en kille spelade dum för att impa på mig så skulle jag typ ta mitt pick & pack och springa så fort iväg som möjligt. (Och jag springer ju vääääldigt ofta, liksom)
Blir man verkligen imponerad av nån som behöver hjälp med att tänka själv?
Nae tjejer, nu tycker jag att det är dags att sluta med det. Är det inte bättre att försöka impa med den man är?
*CLISHÉ, JAG VEEEEEET*
Jag vill inte vara den som är den, men tjejer. OM ni vill att killar ska sluta se på er som ett ''objekt'' är det dags att sluta bete er som det. Om ni respekterar er själva, kommer andra också göra det.
 
 
 
- Ted har talat -
 
 
 

Kommentarer från er:
:
» Vilma

Börja blogga igen kvinna!!!!!
Snälla ^^

2013-01-07 // 17:26:15

håller med!

2013-01-08 // 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback