Vad gör vi? NU KÖR VI!!

Sjuk i huvudet, eller sjuk i kroppen..? Det är frågan...
 
Jag är hemma från skolan idag (var det i fredags också) pga. bl.a min förkylningsastma.
(Såg du hur jag nyss använde 2 förkortningar efter varandra? I'M A REBEL, DEAL WITH IT)
Jag tycker det är sjukt tråkigt att vara hemma från skolan, för det finns inget, ABSOLUT INGET (!!!) att göra.
 
Nackdelar med att vara hemma:
*Ingen uppdaterar facebook.
*Ingen uppdaterar instagram.
* Nästan ingen bloggar mitt på dan, så jag har inga inlägg att läsa.
*Jag måste laga min egen mat. (Fryspizza deluxe)
*Jag gillar inte te, så jag kan inte dricka det.
*Jag gillar inte heller honung så jag är ju körd på den fronten.
*Jag är sjuk.
 
 
Fördelar med att vara hemma:
*Man är inte i skolan
 
 
Här får ni en smexig sjukbild på köpet:
 
 
 
(Jag vet vad ni tänker men nej, jag har inte redigerat bilden. Jag är såhär vacker naturligt)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback