Är fan stolt...

Asså, jag är fan lite stolt just nu.
Jag gjorde köttfärssås & Spaghetti (Inte sån på burk), och den blev inte svinäcklig, TJOHOO!
Jag behöver inte leva på fiskbullar när jag flyttar hemifrån altså, (Även fast jag gärna skulle göra det).

Ska ju skaffa kort när jag blir tonåring, och jag tänkte att vi kunde lura systemet genom att påbörja alla pappersgrejer innan jag är tretton, MEN DET FICK MAN INTE!!
Helvetesjävlabajskorv. Menmen, inte mycket att göra åt de >.<
Fast jag har kommit på hur man lurar systemet i bilen så man slipper ha på sig säkerhetsbälte. Man sätter sig på ''sidan'' av sätet, och VOILA! (Inte för att jag nånsin åker utan bälte, hehe..)


HEDDÅ.





Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback