Dingelingedingdong.

Hola!

Var på Erikslund igår & köpte bl.a en jätesöt ''plugg'' till mobilen!
Det är meningen att man ska sätta i den där man sätter i hörlurarna, så den skyddar mot smuts & Sånt, men jag köpte den för att den var rosa. Och för att den glittrade.




Jag köpte den hos Kjell & Kompany för 29:-
Den fanns i lite olika färger, Grön, Silver, Rosa Osvosv.


En sak som är ett litet ''minus'' med iphone är att det inte finns nåt hål för att ha mobilsmycken i.
Så jag försökte så gott jag kunde att fixa nåt liknande.
Satte en ''extention'' på ''Pluggen''..





Sjukt mkt snyggare irl dock!


Ska ut på vischan imorgon, så jag ska ladda den hela natten .. (Som om jag inte redan är ute på vischan)






Ciao


Kommentarer från er:
:

smart, blev ju supersnyggt! :-D

2012-01-08 // 00:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback