eyeslipsface.se

OMGHHKP!!!
I did it again ..
Jag beställde lite smått & gott från elf i måndags, även fast jag inte har råd.. TEHEEE.


Så jag beställde dethär:


''Shimmer Eyeliner Pencil'', i Twinkle Teal & Iconic Ivory.. 11:- st.




''All over cover stick'', typ en concealer i light beige...

''All over COVER stick'' i Light beige.. 16:-



''All over COLOR stick'', i Pink Lemonade.. 16:-






''Powder brush'' 37:-






''Waterproof eyeliner pen'' 16:-




''Eyelid Primer'' 16:-





''Concealer Brush'' 16:-





''Elf lipstick'' I gypsy 16:-



Sist och mycket troligt minst..



''Matte Finish nånting nailpolish'' 10:-

Dethäe nagellacket är AWESOME, det blir matt när man har det på naglarna! (Istället för glansigt)


Det stog på sidan att det skulle ta 7-14 arbetsdagar, och jag har väntat i 4 dagar..

CIAO






Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback