I förkylningstider..

Hej!
Nu är det bara 9 dagar kvar tills vi åker till Romme, WOHOOO!
Babblade lite om det i förra inlägget, så ni kan titta dr om ni vill läsa mer om romme xd

Men, resan tar inte slut där, efter det drar vi vidare till säfsen! WOHOOO Jr. :DDD
Jag älskar Säfsen, hade jag kunnat gifta mig med en skidanläggning skulle jag det.
Om jag inte hittar nån annan innan då xd
SÅ, nu gäller det att hålla sig frisk fram till söndag..
HELVETESJÄVLABAJSKORV kommer det gå.
Man får vl shotta C-vitaminer hela veckan, för att ha en chans.

Btw, har ni märkt att det blir typ pulver kvar i glaset efter man har druckit upp vitaminerna?

TRO NU INTE ATT JAG HAR LAGT DIT DET ''VITA PULVRET'', FÖR SÅ BEROENDE R JAG INTE, JAG KAN SLUTA NÄR JAG VILL, JAG VILL BARA INTE JUST NU!


Ciao :3



Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback