Länkbyte!

Linn är en söt & rolig tjej på 11 år som ÄLSKAR allt som har med Japan att göra.
På sin fritid brukar bl.a hon fotografera, hänga med kompisar och rita manga.
Hennes blogg är vähähähähäääldigt söt & ''Japaninspirerad''. (Well obviously Hanna)
Jag tycker den är helt klart värd ett besök!



Klicka på bilden för att komma till hennes blogg! :D


Om det är nån som vill göra ett länkbyte är det bara att säga till! :D



Kommentarer från er:
:

Hej! Du har väl inte missat eller glömt att jag lägger upp film- och serietips varje dag på bloggen? Hur najst är inte det för dig som är filmintresserad!? Månaden ut kommer jag att lägga upp ett tips kl 19:00 varje dag, och sen får vi se om jag fortsätter med det!



Har du dålig fantasi när det gäller film? Har du hört talas om en film men aldrig sett den? Har du filmbrist? Eller är du trött på att leta efter en film som faller dig i smaken? Sluta leta! I kategorin "film&serier" finns det massa olika film och serietips! :D



Är du helt ointresserad så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2012-01-08 // 19:53:30

Vi kan gö ett :) ♥

2012-01-08 // 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback