Denna dag var en bra dag! :D

Hello!
Åkte in till stan idag igen, för när Oskar är med kan man inte shoppa för han har ju inget tålamod alls..
Men iallafall, jag hade skrivit en ''handlingslista'' (Som en true tant) full med massa skolgrejer typ.
(Ja, jag är en sån som gillar att vara förberedd.)
Men iallafall, jag tycker att jag lyckades bra med att hitta saker!
Dethär köpte jag:
 
 
 
Från vänster:
Linjal, akademibokhandeln 10:-
2 st sudd, akademibokhandeln 20:-
Påfyllning till stiftpennasak, akademibokhandeln för tyyyp.. 20:-?
2 st paket med våtsevetter, Ica Maxi 10:-(för mig som gillar att äta saker, men oftast har skitiga händer)
2 st Handsprit, Teknikmagasinet 20:-
 
 
 
 
 
Notera att jag försöker se skelögd ut, haha :D
Ett linne i paisley-mönster från Lindex för ca.37,5 kr. (Det var ''tag två betala för en'', så mamma tog nåt också)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och sist men inte först..
 
 
 
 
 
 
 

,
 
 
EN SKOLVÄSKAAAA! (Den kostade 299:-)
Den är superrymlig, och det är bra för mig som har en tendens att samla på mig massa onödigt skit.
(Den har axelbandsak också, den syns bara inte på bilden :)
 
Nu måste jag bara köpa några äckliga mintpastiller.
(Dom måste vara äckliga, för annars äter jag upp dom bara för att dom är goda, just beacuse i'm cool like that)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback