Det här med Banker..

Hejsan allihopa! :D
Skulle egentligen cyklat till stranden med Sanna idag, men jag mådde piss så vi bestämde att ta det nån annan dag.
Mamma och jag hade redan bestämt att skaffa ett bankkort till mig idag, så när jag började må bättre åkte vi in till stan för att fixa detdär med banken -.-
Först fick jag ta ett litet ID kort, på nåt ställe som verkade lite.. Creepy?
Gammal gubbe som smajlade hela tiden, Haha.
Nejmen, bilden blev väl helt okej, visst har jag varit snyggare men det är bara att tåla'rt då 4 småbilder kostade 200 kr!! Låååter ganska dyrt om du frågar mig! :D
 
Men iallafall, jag HATAR att vara inne på banker då jag är sjukt rädd för att den ska rånas?
Jag har väl kollat på för många filmer, haha.
Hatar föresten hur dom inreder banker, för hur creepy är inte detta?!
Ifall ni undrar varför jag målade över deras huvuden så är det för att jag inte vill bli stämd eller nåt.
(Bilden blev inte så bra efterssom det inte är så lätt att vara incognito då)
 
 
Men nu så sitter jag iaf och käkar en subwaymacka, SÅ BRA GICK DET MED ATT VARA NYTTIG ASSÅ.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback